[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 18 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی ص. 1-7
[English Abstract] پیمان متقی ، آرش نجیمی
چکیده (1906 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (478 دریافت)  
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد! ص. 8-9
[English Abstract] سیده زهرا نهاردانی
چکیده (1252 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (274 دریافت)  
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور ص. 10-11
[English Abstract] اسماعیل اکبری
چکیده (1306 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (343 دریافت)  
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری ص. 12-24
[English Abstract] محمدعلی نادی ، نزهت الزمان مشفقی ، مرتضی امینی
چکیده (1371 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (522 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (174 دریافت)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی ص. 25-38
[English Abstract] احمد رستگار ، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده (1560 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (325 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (281 دریافت)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 39-48
[English Abstract] شادی دهقان زاده ، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده (1769 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (411 دریافت)  
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی ص. 49-59
[English Abstract] مریم شفیعی ، قاسم سلیمی، مهدی محمدی ، زینب مختاری
چکیده (1557 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (293 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (219 دریافت)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی ص. 60-69
[English Abstract] کوروش محمدی، علی محمد رضایی ، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده (1266 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (307 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]  (151 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]  (137 دریافت)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری ص. 70-83
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، ملیحه یزدانی
چکیده (843 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (224 دریافت)  
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی ص. 84-93
[English Abstract] طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح
چکیده (866 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (180 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (103 دریافت)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی ص. 94-105
[English Abstract] اطهر امید ، نیکو یمانی، فرحناز کمالی
چکیده (955 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (176 دریافت)  
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟ ص. 106-108
[English Abstract] علی اصغر جسمی، لیلا جویباری ، اکرم ثناگو
چکیده (685 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (170 دریافت)  
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت" ص. 109-116
[English Abstract] شهرام یزدانی ، سمیه اکبری فارمد ، آرزو فرج پور
چکیده (727 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (230 دریافت)  
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها ص. 117-129
[English Abstract] حسن اسلامیان ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده (713 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (121 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (93 دریافت)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 130-133
[English Abstract] احمد آموزشی ، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی
چکیده (573 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (165 دریافت)  
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید ص. 134-144
[English Abstract] رضا ترابی ، احمد معین زاده ، داریوش نژادانصاری
چکیده (688 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (116 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (120 دریافت)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی ص. 145-155
[English Abstract] عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی
چکیده (548 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (118 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (109 دریافت)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 156-163
[English Abstract] محمدرضا میری ، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری
چکیده (606 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (114 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (126 دریافت)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان ص. 164-175
[English Abstract] علی طالبی، مریم آویژگان ، محسن میدانی
چکیده (632 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (110 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (107 دریافت)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK) ص. 176-182
[English Abstract] معصومه مهدی پور ، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده (574 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (158 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (112 دریافت)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی ص. 183-191
[English Abstract] فیروزه مجیدی ، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده (410 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (106 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (94 دریافت)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو ص. 192-203
[English Abstract] سمیه حسینی راد ، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده (399 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (85 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (72 دریافت)
XML رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری ص. 204-213
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده (412 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (150 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (62 دریافت)
XML ضرورت بازبینی درس ویروس‌شناسی از دیدگاه دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی ص. 214-224
[English Abstract] فرانک خلجی مقیم ، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان
چکیده (381 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (74 دریافت)  
XML ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم ص. 225-233
[English Abstract] هایده هورسان ، رزا هورسان ، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده (323 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (87 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (53 دریافت)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان ص. 234-242
[English Abstract] سجاد اسماعیلی ، سینا مقصودی، محمود اعتباری
چکیده (308 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (81 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (66 دریافت)
XML عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 243-256
[English Abstract] عظیم میرزازاده، مهدی امینیان، مریم علیزاده ، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده (312 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (58 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (62 دریافت)
XML معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی ص. 257-268
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، اسکندر فتحی‌آذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراه‌زاده، قاسم زیلابی
چکیده (294 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (109 دریافت)  
XML آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون ص. 269-281
[English Abstract] شهناز شوشتری زاده ، علیرضا یوسفی ، نرگس کشتی آرای
چکیده (279 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (77 دریافت)  
XML تأثیر روش‌های شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری ص. 282-291
[English Abstract] حسین قمری گیوی ، رقیه علی زاده، آرزو مجرد
چکیده (290 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (74 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (60 دریافت)
XML رابطه‌ی بین عوامل استرس‌زای دانشجویی و تعلل‌ورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه ص. 292-299
[English Abstract] بیرام بی بی بیات ، حمید صالحی نیا
چکیده (223 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (53 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (51 دریافت)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادام‌العمر ص. 300-309
[English Abstract] فیروز محمودی ، کریمه آزرمی
چکیده (218 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (50 دریافت)  
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی به‌جای سناریوی کتبی ص. 310-318
[English Abstract] سمیرا آل‌سعیدی ، سمیرا رجایی، سعیدرضا مهرپور، مریم علیزاده
چکیده (160 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (36 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (10 دریافت)
XML استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان ص. 319-321
[English Abstract] خاطره عنبری ، سیّدامیریاسین احمدی ، سبحان رضائیان، توماج سابوته، راضیه شیرزادگان، نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده (91 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (34 دریافت)  
XML یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راه‌کاری برای کارآفرینی سلامت ص. 322-323
[English Abstract] رضا سپهوند ، سید علی حزنی
چکیده (100 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (36 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.15 seconds with 131 queries by YEKTAWEB 3781