[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 17 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت، به عنوان عاملی تأثیر گذار بر عملکرد تحصیلی، بر اساس تیپ شخصیتی D و سبک‌های شوخ‌طبعی در دانشجویان پزشکی ص. 1-10
[English Abstract] مریم پورمیرزایی* ، قاسم عسکری زاده
چکیده (1166 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (525 دریافت)  
XML مدل علی تطبیقی فرسودگی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور ص. 11-23
[English Abstract] محمد حسن صیف*
چکیده (2018 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (870 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (181 دریافت)
XML علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی خود و عوامل مؤثر بر آن: دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ص. 24-34
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، محمد جواد عربی متین آبادی، زهرا قدیرزاده، حامد موجودی، انصاری پور محمد مهدی
چکیده (1362 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (489 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (152 دریافت)
XML نقدی بر آیین‌نامه تسهیلات ویژه دانشجویان استعداد درخشان: توجه به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی(PhD) به عنوان یک ضرورت فراموش شده ص. 35-37
[English Abstract] سارا شهسواری، زهره بادیه پیمای جهرمی*
چکیده (1085 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (342 دریافت)  
XML ویژگی‌های مطلوب سیاست‌های آموزش عالی با تأکید بر رویکرد یادگیری مادام‌العمر: دیدگاه اساتید ص. 37-49
[English Abstract] میترا کامیابی، احمد علی فروغی ابری* ، محمد حسین یارمحمدیان
چکیده (876 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (328 دریافت)  
XML تحلیل کیفیت آزمون عینی ساختارمند بالینی در دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 50-59
[English Abstract] سارا مرتاض هجری، محمد جلیلی*
چکیده (933 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (340 دریافت)  
XML مقایسه دو روش آموزشی مبتنی بر چندرسانه و ایفای نقش برآگاهی و نگرش دانشجویان مامایی نسبت به زایمان طبیعی ص. 60-68
[English Abstract] مهدیه زنگی آبادی زاده* ، مرضیه سعیدیان، شعله شاهین فر
چکیده (919 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (344 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (76 دریافت)
XML آزمون مدل هفت عاملی انگیزش تحصیلی (MUSIC) در دانشجویان علوم پزشکی ص. 69-81
[English Abstract] فرزانه میکائیلی منیع* ، خانم الهام صالحی، رحیم بقایی، مهران علی پور
چکیده (1118 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (322 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (128 دریافت)
XML وضعیت نظارت بالینی درآموزش مامایی از دیدگاه اساتید و دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 82-91
[English Abstract] سلیمان احمدی، لیلا وفایی نژاد* ، حمید رضا برادران، هلن درگاهی
چکیده (910 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (262 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (79 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (75 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (77 دریافت)
XML مروری بر بازخورد در آموزش مامایی ص. 92-101
[English Abstract] شادی گلی* ، حبیب‌اله رضایی، فریبا حقانی، مرجان گلی
چکیده (948 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (295 دریافت)  
XML تأثیر آموزش مبتنی بر فضای مجازی بر توانمندی روانشناختی پرستاران سطح دوم مراقبتی ویژه نوزادان ص. 102-115
[English Abstract] ملیحه کدیور* ، نعیمه سیدفاطمی سیدفاطمی، میترا ذوالفقاری، عباس مهران، زهره حسین‌زاده
چکیده (1099 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (364 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (85 دریافت)
XML تدوین اهداف آموزشی و توانمندی‌های مورد انتظار در آموزش سلامت معنوی به گروه علوم پزشکی ص. 116-125
[English Abstract] نادره معماریان، سیده زهرا نهاردانی* ، مریم رسولی، کوروش وحید شاهی
چکیده (1089 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (313 دریافت)  
XML شناسایی نیازهای آموزشی کارکنان مرکز فوریت‌ها و پرستاران اورژانس مراکزآموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 126-131
[English Abstract] علیرضا ایرج پور* ، فاطمه نظری، موسی علوی
چکیده (879 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (270 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (72 دریافت)
XML ارائه مدلی برای رتبه‌بندی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ص. 132-144
[English Abstract] محمدرضا محمدی سلیمانی، شهرزاد سنجری* ، فریبرز درتاج، علی دلاور، حسین شکری
چکیده (913 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (228 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (63 دریافت)
XML مقایسه تأثیر دو روش تدریس «سخنرانی» و «شبیه‌سازی با استفاده از بیمارنما» در ارتقای دانش و عملکرد مراقبین سلامت ص. 145-156
[English Abstract] جلال هاشمی، سپیده جمشیدیان، فریبا حقانی*
چکیده (855 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (220 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (66 دریافت)
XML نگاهی به مقالات فارسی‌زبان چاپ ‌شده در حوزه آموزش علوم پزشکی ص. 157-162
[English Abstract] محمد فخاری* ، طاهره چنگیز، علیرضا یوسفی
چکیده (774 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (201 دریافت)  
XML نقش میانجی گرایانه بی‌انگیزگی در رابطه باورهای انگیزشی، پیشرفت تحصیلی و فرسودگی تحصیلی ص. 163-174
[English Abstract] فاطمه ناصری* ، حسین کارشکی
چکیده (881 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (219 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (92 دریافت)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری خودراهبر ص. 175-185
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار*
چکیده (752 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (197 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (79 دریافت)
XML میزان انطباق دروس بالینی دانشجویان پرستاری با وظایف شغلی پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز ص. 186-195
[English Abstract] علیرضا یوسفی* ، ابوالقاسم امینی، سهیلا احسانپور، رقیه محمودیان
چکیده (832 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (166 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (55 دریافت)
XML ابزارها و روش‌های آموزش مبتنی بر اینترنت در آموزش علوم پزشکی ص. 196-210
[English Abstract] فریبا حقانی* ، حبیب‌اله رضایی
چکیده (1056 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (265 دریافت)  
XML ارزیابی کیفیت آموزش در حیطه تمرکز بر نیروی کار: مدل ایرانی مدیریت کیفیت آموزش ص. 211-219
[English Abstract] حسین ابراهیمی پور، علی وفایی نجار، سیده الهه حسینی، هاجر حقیقی، سعید محمدپور، پیام محمودیان*
چکیده (837 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (163 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (54 دریافت)
XML مقایسه برخی توانمندی‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان کارشناسی پرستاری دانشگاه‌های آزاد و دولتی مراغه درسال1394 ص. 220-229
[English Abstract] رضا غفاری، مژگان میر غفوروند میر غفوروند، رقیه عباسیان* ، علی جنتی
چکیده (386 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (114 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (29 دریافت)
XML جایگاه نقش‌های حرفه‌ای پرستاری در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد پرستاری ص. 230-238
[English Abstract] بهروز مشتاقی هنروران، محمد نانی، دلارام کمالی، ملیحه صادق نژاد*
چکیده (483 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (114 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (25 دریافت)
XML ارزیابی برون‌داد پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه: یک پیشنهاد برای تخصیص منابع مالی متناسب با عملکرد پژوهشی ص. 239-241
[English Abstract] مرجان منصوریان، مهدی نعمت بخش*
چکیده (569 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (115 دریافت)  
XML تدوین راهنمای جامع آزمون مصاحبه‌های کوتاه متعدد: گامی در جهت پیاده‌سازی مصاحبه‌های ساختارمند در پذیرش داوطلبان دوره دکترای تخصصی ص. 242-244
[English Abstract] محبوبه خباز مافی نژاد، عظیم میرزازاده* ، سارا مرتاض هجری
چکیده (840 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (134 دریافت)  
XML رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران در بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ص. 245-250
[English Abstract] حبیب اله رضایی، بهاره بهمن بیجاری، امین بیگ‌زاده، سیدمصطفی سید عسکری، الهام خدیر*
چکیده (666 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (207 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (28 دریافت)
XML پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشجویان پرستاری در سه رویکرد متفاوت تدریس درس زبان انگلیسی ص. 251-260
[English Abstract] ایوب گرشاسبی* ، الهام خورسند، علی تقی زاده
چکیده (812 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (140 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (28 دریافت)
XML مقایسه تاثیر سه روش آموزشی سخنرانی، یادگیری الکترونیکی و نقشه مفهومی در تدریس پرستاری کودکان ص. 261-269
[English Abstract] جمیله رمضانی* ، محمد حسینی، محمد قادری
چکیده (934 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (196 دریافت)  
XML سنتز پژوهی اثربخشی یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی و الزامات آن در طراحی و اجرا ص. 270-287
[English Abstract] سیدمحسن عزیزی* ، مهران فرج اللهی، فرهاد سراجی، محمدرضا سرمدی
چکیده (939 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (212 دریافت)  
XML نقش خودناتوان‌سازی تحصیلی، رفتارهای ایذایی و ادراک از ساختار هدفی کلاس، در تقلب تحصیلی دانشجویان داروسازی ص. 288-297
[English Abstract] دکتر ابوالفضل فرید*
چکیده (240 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (72 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (10 دریافت)
XML تأثیر آموزش مبتنی بر وب بر یادگیری دانشجویان علوم پزشکی: مطالعه مروری ص. 298-310
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، محمد احسان ادیب، سکینه جدی آرانی
چکیده (800 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (175 دریافت)  
XML طراحی و امکان‌سنجی الگوی برنامه‌ی درسی پست مدرن به منظور کاربرد آن در نظام آموزش عالی ایران ص. 311-322
[English Abstract] مینا کریمی، عزت الله نادری* ، مریم سیف نراقی
چکیده (368 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (113 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (14 دریافت)
XML طراحی و ارزیابی برنامه جامع کارآموزی برای دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت ص. 323-334
[English Abstract] پیمان رضایی* ، شهلا دمنابی، لیلا قادری نانسا
چکیده (402 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (96 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (26 دریافت)
XML تأثیر به کارگیری شیوه آموزش استاد محور و آموزش توسط همتا در ارتقای برخی مهارت‌های بالینی دانشجویان مامایی ص. 335-343
[English Abstract] رضیه حاتمی راد* ، نیکو یمانی، سهیلا احسان‌پور
چکیده (443 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (113 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (30 دریافت)
XML عوامل مؤثر بر تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ص. 336-347
[English Abstract] ابراهیم امینی، محمد حسن صیف* ، احمد رستگار
چکیده (516 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (150 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (60 دریافت)
XML وب 2 در آموزش پزشکی: رویکردی متن پژوهانه ص. 348-358
[English Abstract] فریبا حقانی، عذرا دائی*
چکیده (335 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (94 دریافت)  
XML طراحی و تولید محتوای آموزش الکترونیکی براساس الگوی طراحی آموزشی گانیه و تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی ص. 359-369
[English Abstract] آذر خزائی، رحیم مرادی*
چکیده (743 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (198 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (37 دریافت)
XML بررسی رضایت دانشجویان در تدریس به روش تلفیقی ص. 370-373
[English Abstract] ملیحه پورکیانی* ، محمدرضا فروتنی
چکیده (221 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (67 دریافت)  
XML هم دلی دستیاران رشته‌های مختلف پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در برخورد با بیمار ص. 374-375
[English Abstract] فائزه سلطانی* ، سید فخرالدین حسینی
چکیده (231 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (64 دریافت)  
XML آیا آزمون "توافق متن" جایگزین معتبری برای ارزیابی قضاوت بالینی دانشجویان پرستاری است؟ ص. 376-378
[English Abstract] نفیسه حکمتی‌پور، لیلا جویباری* ، اکرم ثناگو
چکیده (327 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (86 دریافت)  
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد علل غیبت از کلاس‌های تئوری ص. 379-386
[English Abstract] منصور مسجدی، خانم راضیه نشاط آور* ، لیلا معینی، عاطفه ثقه الاسلام، علی رفعتی، شاهرخ عزت زادگان
چکیده (296 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (81 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (32 دریافت)
XML عوامل انگیزشی مؤثر بر عملکرد آموزشی اعضای هیأت‌علمی ص. 387-395
[English Abstract] مجید میرمحمدخانی، مرضیه رضایی، پریسا کوهساریان، فاطمه اسکندری، فرزانه ناظمی، علی خالقیان*
چکیده (262 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (82 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (21 دریافت)
XML مقایسه دیدگاه دانشجویان نسبت به تدریس اسکیزوفرنی به روش نمایش فیلم و کلیپ آموزشی و روش سنتی ص. 396-405
[English Abstract] مصطفی نجفی، رویا ملاباشی* ، زهرا قضاوی، محمد کاظم نجفی، عارفه موسوی
چکیده (246 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (63 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (9 دریافت)
XML واکاوی گفتمان حاکم بر کلاس‌های نظری دوره کارشناسی پرستاری ص. 406-417
[English Abstract] علیرضا یوسفی، احمدرضا یزدان نیک، سپیده محمدی* ، تاج محمد آرازی
چکیده (245 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (60 دریافت)  
XML مهارت‌های تفکر انتقادی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ص. 418-426
[English Abstract] عبدالحسین شکورنیا* ، مریم اسلمی
چکیده (238 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (60 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (14 دریافت)
XML آیا فقط نویسندۀ مسئول، مسئول است؟ ص. 427-428
[English Abstract] مینو یغمایی، علیرضا منجمی*
چکیده (209 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (49 دریافت)  
XML مقایسه رضایت تحصیلی و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام نور ص. 429-439
[English Abstract] سید داود مفتاق*
چکیده (232 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (75 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (22 دریافت)
XML شناسایی عوامل مؤثر بر رشد سرمایه فکری اعضای هیأت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور ص. 440-449
[English Abstract] تهمینه بختیاری، سعید صفاریان همدانی* ، ترانه عنایتی، امرالله روزبهی
چکیده (233 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (64 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (14 دریافت)
XML دیدگاه دانشجویان در مورد واحدهای درسی رشته کارشناسی علوم تغذیه ص. 450-460
[English Abstract] ابراهیم فلاحی، راضیه قبادی حمزه خانی، شیرین قاضی، علی فرهادی، سجاد روستا*
چکیده (159 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (37 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (9 دریافت)
XML میزان دستیابی کارورزان پزشکی به حداقل‌های یادگیری ناخوشی‌های شایع کودکان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 461-470
[English Abstract] فروزان محبی، مجید خادمیان* ، فریبا حقانی، نیکو یمانی
چکیده (161 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (39 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (8 دریافت)
XML نیازسنجی آموزشی دوره‌های توانمندسازی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 471-481
[English Abstract] فروغ توکلی دستجردی، محمدرضا نیستانی، سید‌ابراهیم میرشاه جعفری، نیکو یمانی*
چکیده (154 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (45 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (24 دریافت)
XML تحلیل مفهوم توانمندی یادگیری و ارتقای مبتنی بر عمل به روش واکر و آوانت ص. 482-493
[English Abstract] شهرام یزدانی، آرزو فرج پور*
چکیده (195 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (52 دریافت)  
XML عوامل محدود‌کننده و تسهیل‌گرهای اثربخشی آموزش بالینی دانشجویان پرستاری ص. 494-503
[English Abstract] پروانه اباذری، محبوبه نم نباتی*
چکیده (152 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (34 دریافت)  
XML مقایسه انتظارات و ادراکات دانشجویان داروسازی در مورد کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر مبنای مدل سروکوال ص. 503-515
[English Abstract] امیدرضا نخعی، سید مسعود حسینی* ، ویدا وکیلی، احسان موسی فرخانی
چکیده (2142 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1021 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (531 دریافت)
XML کیفیت فیلد آموزشی کارآموزی و کارورزی پزشکی اجتماعی از نظر دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ص. 516-521
[English Abstract] عبدالرحیم افخم‌زاده، محمدعزیز رسولی*
چکیده (173 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (66 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (11 دریافت)
XML رابطه مهارت‌های تفکر انتقادی و راهبردهای فراشناختی با سواداطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی ص. 522-530
[English Abstract] شمس الدین هاشمی مقدم، زهرا مسلمی*
چکیده (160 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (40 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (14 دریافت)
XML بررسی مقایسه‌ای نشاط سازمانی اعضای هیأت‌علمی در موقعیت‌های استخدامی مختلف ص. 531-540
[English Abstract] محمد کهخایی، ناصر ناستی زایی* ، افسانه مرزیه
چکیده (166 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (55 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (21 دریافت)
XML تأثیرآموزش مهارت‎های تحصیلی-حرفه‌ای بر ادراک دانشجویان از محیط آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 541-551
[English Abstract] محبوبه السادات کدخدایی* ، مهناز اخوان تفتی
چکیده (149 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (46 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (10 دریافت)
XML مقایسه نمرات آزمون تشریحی و چندگزینه‌ای درس بیماری‌های کلیه و بررسی نقطه نظرات دانشجویان پزشکی در خصوص تأثیرآزمون‌ها بر مطالعه ص. 552-560
[English Abstract] شهرزاد شهیدی، وجیهه وفامهر* ، محمد دادگسترنیا
چکیده (147 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (45 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (9 دریافت)
XML برنامه درسی پوچ: مغفول یا بی‌اثر؟ ص. 561-570
[English Abstract] حبیب اله رضایی، نیکو یمانی*
چکیده (15 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (7 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 206 queries by YEKTAWEB 3647