[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 15 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML تأثیرآزمون‌های تکوینی اعلام نشده بر اضطراب امتحان دانشجویان علوم پایه ی پزشکی ص. 286-292
[English Abstract] رضا جفایی دلویی، حسین کریمی مونقی، حسین حقیر، سمیه علیزاده*
چکیده (3214 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1435 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (239 دریافت)
XML نقش عوامل استرس‌زای دانشجویی درپیش‌بینی تعلل‌ورزی و فرسودگی تحصیلی دانشجویان پرستاری ص. 293-303
[English Abstract] مسلم عباسی، شهریار درگاهی* ، زینب محمد علیپور، علیرضا محرابی
چکیده (4059 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1528 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (338 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]  (321 دریافت)
XML الگوی برنامه درسی ارزش‌مدار از دیدگاه صاحب‌نظران آموزش اخلاق و ارزش‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ص. 304-318
[English Abstract] شهرام یزدانی، مریم اکبری لاکه* ، سلیمان احمدی، لیلا افشار، سید عباس فروتن
چکیده (4216 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1821 دریافت)  
XML ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال ص. 319-329
[English Abstract] محمد حسین یارمحمدیان، مریم نظری، نجمه بهمن زیاری، رضا مرادی* ، هیوا میرزایی، الهه نوابی
چکیده (4672 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1903 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (354 دریافت)
XML روایی و پایایی مقیاس شکفتگی وتعیین رابطه شکفتگی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پزشکی ص. 330-337
[English Abstract] محبوبه مرادی سیاه افشادی* ، ندا قاسمی، امیر قمرانی
چکیده (3810 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1292 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (258 دریافت)
XML جدول تحلیل محتوای کتاب اخلاق پزشکی بر اساس نظریه سیستم ارزشی آلپورت ص. 338-352
[English Abstract] فریده اصغرزاده یزدی* ، محسن آیتی، اسدالله زنگویی، رضا دستجردی
چکیده (2645 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1036 دریافت)  
XML تفاوت مفاهیم آماری Standard Deviation و Standard Error و نحوه صحیح گزارش آنها در مقالات علوم پزشکی ص. 353-355
[English Abstract] فرزان مددی زاده*
چکیده (38629 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (5219 دریافت)  
XML بررسی محیط آموزشی اتاق‌های عمل مراکز آموزشی درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی از دیدگاه دستیاران بیهوشی بر اساس پرسشنامه ATEEM ص. 356-365
[English Abstract] زهرا میرزائی، حمید زاهدی* ، جلیل کوهپایه زاده، محمود رضا آل بویه، زهرا نقی زاده موغاری
چکیده (2757 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (818 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (211 دریافت)
XML مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان و جو آموزشی مقطع علوم پایه در دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران قبل و بعد از بازنگری ص. 366-376
[English Abstract] سارا مرتاض هجری* ، رقیه گندم کار، عظیم میرزازاده، محمد جلیلی، غلامرضا حسن زاده
چکیده (3301 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (967 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (238 دریافت)
XML ارزیابی کیفیت آموزشی بخش بیهوشی و درد از دیدگاه دستیاران و اساتید ص. 377-379
[English Abstract] منصوره تقوی نیا* ، زهرا تقی پور انوری
چکیده (2342 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (733 دریافت)  
XML مقایسه قابلیت کارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ص. 380-390
محمد مهدی مردانشاهی* ، انسیه دولتی
چکیده (3698 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1062 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (211 دریافت)
XML تحلیل کواریانس و پیش‌فرض‌های استفاده از آن در تحقیقات علوم پزشکی ص. 391-392
[English Abstract] عباس عباسی قهرمانلو، سعید صفیری*
چکیده (9602 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2468 دریافت)  
XML تحلیل روابط ساختاری متغیرهای مرتبط با ارزشیابی تدریس توسط دانشجویان در آموزش پزشکی ص. 393-404
[English Abstract] مجید یوسفی افراشته، سید کامران سلطانی عربشاهی، شعله بیگدلی، شهنام صدیق معروفی*
چکیده (2185 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (700 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (117 دریافت)
XML تبیین دیدگاه دانشجویان و دانش‌آموختگان درباره سرفصل دروس تخصصی اجباری دوره دکتری تخصصی بهداشت باروری: یک مطالعه کیفی ص. 426-405
[English Abstract] شهناز کهن، فریده بهمن جنبه، سهیلا احسان پور، گلنوش احمدی، مهشید عبدی شهشهانی*
چکیده (3211 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (973 دریافت)  
XML معرفی ابزارهای اندازه‌گیری جو آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی : مروری بر متون ص. 427-437
[English Abstract] فاطمه حاجی حسینی، منصوره زاغری تفرشی* ، میمنت حسینی، احمدرضا باغستانی
چکیده (2720 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1284 دریافت)     |   چك ليست [DOCX]  (154 دریافت)
XML تأثیر برنامه بازآموزی رفتار حرفه‌ای بر خودارزیابی رفتار حرفه‌ای پرستاران ص. 438-439
[English Abstract] فاطمه حشمتی نبوی* ، زهره پوراسماعیل، زهراسادات منظری، زهره حسین پور، تکتم میکانیکی، سیامک حیدربیگی
چکیده (2326 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (815 دریافت)  
XML نقش یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم تشریح ص. 440-441
[English Abstract] امین زند*
چکیده (2181 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (850 دریافت)  
XML کلاس وارونه؛ شیوه‌ای جدید و مناسب برای درس روش تحقیق ص. 442-443
[English Abstract] اکرم ثناگو، فرشته عراقیان مجرد، لیلا جویباری*
چکیده (4926 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1870 دریافت)  
XML نکاتی در مورد مطالعات مبتنی بر پرسشنامه ص. 444-446
[English Abstract] مرتضی عرب زوزنی*
چکیده (2120 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (807 دریافت)  
XML میزان رعایت آیین اخلاق حرفه‌ای در عملکرد پرستاری از دیدگاه پرستاران و بیماران مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ص. 447-459
[English Abstract] سیمین اسمعیل پورزنجانی، سهیلا مشعوف، سوره خاکی*
چکیده (2614 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2028 دریافت)     |   پرسشنامه ایین اخلاق حرفه ای پرستاران از دیدگاه پرستاران [PDF]  (346 دریافت)
XML نقش انسجام اجتماعی و تحصیلی دانشجویان در ارزشیابی آنان از کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ص. 460-474
[English Abstract] مهدی محمدی* ، هلنا قطرئی
چکیده (2456 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (879 دریافت)     |   پرسنامه مطالعه [DOC]  (157 دریافت)
XML ارتباط دست برتری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی قم ص. 475-480
سلبی حیدری، مصطفی حیدری، هدی احمری طهران* ، آمنه سید فرج اله، معصومه خشک دهان، زینب مجاهدی
چکیده (1885 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (714 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (116 دریافت)
XML ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای استاد ایده‌آل از دیدگاه دانشجویان پرستاری: مطالعه کیفی ص. 481-494
[English Abstract] شهین سالاروند، نیکو یمانی، فهیمه کاشانی* ، مریم سالاروند، محمد عطایی، مریم اسادات هاشمی
چکیده (3067 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1691 دریافت)  
XML ضرروت توجه به بارشناختی در آموزش پزشکی ص. 495-496
[English Abstract] محمد زارع* ، راحله ساریخانی
چکیده (2562 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (816 دریافت)  
XML راه‌کارهای ارتقای کیفیت کنفرانس‌های بالینی در آموزش پرستاری ص. 497-500
[English Abstract] منصور غفوری فرد*
چکیده (2300 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (728 دریافت)  
XML سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ملی، از ایده تا عمل ص. 501-504
[English Abstract] مجید زارع بیدکی*
چکیده (2738 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (991 دریافت)  
XML آیا زمان آن نرسیده که استفاده از آزمون‌های چند گزینه‌ای محدود و یا منسوخ گردد؟ ص. 505-507
[English Abstract] مهستی علیزاده، حسین مازوچیان*
چکیده (2617 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1437 دریافت)  
XML اجرای پانل صدای بیماران در اولین همایش کشوری دانشجویی بیماری‌های نادر و ژنتیکی ایران: تجربه‌ای از آموزش پاسخ‌گویی اجتماعی ص. 508-509
[English Abstract] اکرم ثناگو، لیلا جویباری* ، مونا رضاپور اصفهانی، آرش رضایی شهمیرزادی
چکیده (2677 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (758 دریافت)  
XML میزان موفقیت آکادمیک و عوامل پیش‌گویی‌کننده آن از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ص. 510-520
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری* ، حمیدرضا صادقی گندمانی، عفت امین الرعایایی یمینی
چکیده (2349 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (743 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (185 دریافت)
XML تأثیر تهیه سؤالات چندگزینه‌ای توسط دانشجویان بر عملکرد تحصیلی آنان ص. 521-529
[English Abstract] عبدالحسین شکورنیا* ، مریم اسلمی
چکیده (2324 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (768 دریافت)  
XML مدل روابط ویژگی‌های شخصیت و خودناتوان‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت ص. 530-542
[English Abstract] فریبا تابع بردبار، احمد رستگار*
چکیده (2639 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1280 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (180 دریافت)
XML طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش ویژگی دانشگاه به عنوان سازمان یادگیرنده ازدیدگاه رهبران آموزشی ص. 543-554
[English Abstract] زهره سهرابی، نسرین محمد بخشی، لیلی صالحی*
چکیده (2280 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (804 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (132 دریافت)
XML بررسی تطبیقی برنامه درسی دوره دکتری پرستاری ایران و دانشگاه ویدنر ص. 555-568
[English Abstract] فوزیه رفعتی، مریم خاندان* ، سکینه سزواری، عصمت نوحی
چکیده (2757 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1213 دریافت)  
XML گزارش پانل آموزش پزشکی "شانزدهمین کنگره ملی و ششمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور" زنجان - شهریور ص. 569-570
[English Abstract] احسان صبوری* ، تکتم رجایی، داریوش عسگرپور
چکیده (1678 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (579 دریافت)  
XML موانع فراروی به‌کارگیری یادگیری سیار در دانشگاه علوم پزشکی ص. 571-578
[English Abstract] محمد زارع* ، راحله ساریخانی
چکیده (2025 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (767 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (119 دریافت)
XML مقایسه اثربخشی پیام کوتاه و سخنرانی در باز آموزی پرستاران ص. 579-588
[English Abstract] هادی جعفری منش* ، سلیمان زند، مهدی رنجبران، پوران وروانی فراهانی، غلامرضا صدرکیا
چکیده (1985 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (719 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (104 دریافت)
XML چالش‌های استقرار حاکمیت بالینی در حیطه‌ی آموزش بیماران: یک مطالعه کیفی ص. 589-600
[English Abstract] محمد کشوری، آرش شیردل، علیرضا یوسفی*
چکیده (2023 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (724 دریافت)  
XML عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ص. 601-612
[English Abstract] هاشم حشمتی، کریم درویش پور*
چکیده (2807 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1021 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (245 دریافت)
XML رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی با راهبردهای حل مسأله در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 613-622
[English Abstract] ریحانه طاهری، فریبا کریمی*
چکیده (1986 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (805 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (111 دریافت)
XML آیا آیین‌نامه ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر ویژه دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان دارای پشتوانه نظری و فلسفی است؟ ص. 623-625
[English Abstract] حمیدرضا کوهستانی، نیره باغچقی*
چکیده (1550 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (660 دریافت)  
XML دانش‌پژوهی آموزشی فرصتی برای رشد و بالندگی اساتید است یا تهدیدی به شمار می رود؟ ص. 626-627
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد، اکرم ثناگو، لیلا جویباری*
چکیده (2360 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (631 دریافت)  
XML کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش پزشکی ص. 628-629
[English Abstract] محمد زارع* ، راحله ساریخانی
چکیده (2926 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (925 دریافت)  
XML ارزیابی میزان دانش، نگرش، توانایی و آمادگی یادگیری الکترونیک در فراگیران دوره‌های آموزش مداوم پزشکی ص. 630-638
[English Abstract] میلاد مهرآرام، مهناز بهادرانی، زهرا باقرصاد*
چکیده (2062 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (929 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (151 دریافت)
XML نقش تعاملی ابعاد سرمایه اجتماعی بر آموزش اثربخش اساتید علوم پزشکی ص. 639-647
[English Abstract] ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی* ، مهدی کاتب، مهدی کاظم زاده بیطالی
چکیده (1677 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (890 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (120 دریافت)
XML تأثیر ارائه بازخورد و تشویق در بهبود مستندسازی دستیاران ص. 648-655
[English Abstract] فرحناز صدوقی، زهرا میدانی* ، مهرداد فرزندی پور، عبدالحسین داودآبادی، علیرضا فرخیان، حمید رضا گیلاسی
چکیده (1979 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (716 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (102 دریافت)
XML تأثیر آزمون‌های تکوینی اعلام شده و اعلام نشده بر میانگین نمرات پایان ترم دانشجویان توانبخشی ص. 656-662
[English Abstract] سمیه علیزاده، زهرا نهاردانی، زهره سهرابی* ، مریم دورفرد
چکیده (1957 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (589 دریافت)  
XML نمونه‌گیری صحیح در مطالعات توصیفی ص. 663-664
[English Abstract] عباس عباسی قهرمانلو* ، سعید صفیری
چکیده (2177 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (944 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 2.81 seconds with 167 queries by YEKTAWEB 3755