مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
جمعه 10 فروردین 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 14، شماره 12 - ( 12-1393 )
تفاوت مطالعات توصیفی و تحلیلی
ص. 1117-1114
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(25289 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4500 دریافت)
استنتاج علیتی در مطالعات و مقالات پزشکی
ص. 1113-1111
حمید صالحی نیا
*
چکیده
(4396 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1521 دریافت)
تدوین آییننامه نظام جامع ارزیابی دانشجو: نقطه شروع رویکرد ارزیابی برنامهای در دانشگاه علوم پزشکی تهران
ص. 1110-1107
رقیه گندم کار
،
محمد جلیلی
*
،
عظیم میرزازاده
چکیده
(5272 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1862 دریافت)
علل استقبال کم اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پژوهش در آموزش از دیدگاه خودشان
ص. 1106-1103
راز خطیبی
،
محمد جعفر رضایی
،
یدالله زارع زاده
*
،
شاهرخ ابن رسولی
چکیده
(5470 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1473 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(278 دریافت)
تأثیر به کارگیری روش تقلید از نسخه با نام ابداعی Prescomime بر یادگیری و رشد مهارتهای بالینی دانشجویان پزشکی در درس داروشناسی
ص. 1102-1093
شبنم شاهسوند
،
مجید غفوری
،
محبوبه طباطبائی چهر
،
عبدالرضا شاکری
*
چکیده
(4362 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1465 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(171 دریافت)
تأثیر قرارداد یادگیری بر رضایتمندی و یادگیری خود-هدایتی دانشجویان پرستاری در آموزش بالینی
ص. 1092-1084
لیلی بریم نژاد
،
محبوبه سجادی هزاوه
*
،
شراره خسروی
چکیده
(5666 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2061 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(274 دریافت)
بازاندیشی در آموزش پرستاری:چرا و چگونه؟
ص. 1083-1074
محبوبه عبدالرحیمی
،
نغمه رزاقی
*
،
شهرزاد غیاثوندیان
،
شکوه ورعی
چکیده
(5996 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2288 دریافت)
ارتباط یادگیری خود راهبر با انگیزش تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ص. 1073-1066
علیرضا یوسفی
،
مریم گردان شکن
*
چکیده
(6481 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2082 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(465 دریافت)
عوامل مؤثر در رضایتمندی بیماران از دیدگاه پزشکان شاغل و دانشجویان پزشکی
ص. 1065-1057
زهرا جوهری
،
علیرضا یوسفی
*
،
مهسا شکور
،
اطهر امید
،
لیلا بذرافکن
چکیده
(5613 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1649 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOC]
(258 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه2 [DOCX]
(225 دریافت)
تحلیل موقعیت و طراحی برنامه آموزش بین حرفهای مراقبتهای تسکینی از بیماران مبتلا به سرطان
ص. 1056-1047
علیرضا ایرج پور
*
،
موسی علوی
،
اکرم ایزدی خواه
چکیده
(6314 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1906 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(282 دریافت)
صلاحیت بالینی در دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه
ص. 1046-1036
عباس عبادی
،
زینب تابانژاد
*
،
مرضیه پازکیان
،
یاسر سعید
چکیده
(7039 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2539 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(394 دریافت)
تحلیل موضوعی پایاننامههای کارشناسی ارشد پرستاری: ضرورتی برای ارتقای کیفیت تحصیلات تکمیلی در پرستاری
ص. 1036-1029
عباس حیدری
،
حمیده یزدی مقدم
*
چکیده
(5722 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(4708 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(268 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS