[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 14، شماره 11 - ( 11-1393 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ص. 922-932
[English Abstract] عبدالحسین شکورنیا، هاجر بروایه، حسین الهام پور
چکیده (2963 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1049 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (206 دریافت)
XML رابطه‌ی بین ادراک از محیط آموزشی- پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ص. 933-942
[English Abstract] عزت اله قدم پور، هوشنگ گراوند، سعیده سبزیان
چکیده (3337 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1255 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOC]  (290 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]  (272 دریافت)
XML موانع اجرایی مراقبت تیمی و آموزش بین‌حرفه‌ای: دیدگاه‌های مدیران آموزشی نظام سلامت کشور ص. 943-956
[English Abstract] زهره وفادار، زهره ونکی، عباس عبادی
چکیده (3498 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (996 دریافت)  
XML نیازسنجی دوره آموزشی پژوهش درعلوم زیست پزشکی به روش کیفی ص. 957-971
[English Abstract] سکینه حیدری شریف آباد، نیکو یمانی، شقایق حق جوی جوانمرد، یوسف قیصری
چکیده (2952 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1183 دریافت)  
XML ارزیابی کارآموزی مدیریت پرستاری: مطالعه ترکیبی ص. 972-987
[English Abstract] مرضیه عادل مهربان، اعظم مولادوست
چکیده (3587 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1298 دریافت)  
XML ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی ابزار ارزیابی یادگیری مادام‌العمر (JeffSPLL-MS) ص. 988-997
[English Abstract] علی تقی‌پور، فاطمه زهرا کریمی، سید مجتبی موسوی بزاز، زهرا خسروی عنبران، محبوبه عبدالهی
چکیده (3142 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1387 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (241 دریافت)
XML روایی و پایایی ابزار سنجش نگرش و خوداظهاری عملکرد نسبت به طبابت مبتنی بر شواهد (EBM) ص. 998-1006
[English Abstract] مهشید لویزه، جلیل کوهپایه زاده
چکیده (3187 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1051 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (187 دریافت)
XML دیدگاه متقابل اعضای هیأت‌علمی ودستیاران بالینی نسبت به انطباق عملکرد آموزشی و بالینی با اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی قزوین ص. 1007-1019
[English Abstract] آمنه پورلیلی، سونیا اویسی، لیلا سبزمکان، فریدون عزیزی
چکیده (3108 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1006 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (182 دریافت)
XML تحلیل عاملی تأییدی راهی به سوی دستیابی به روایی سازه ص. 1020-1024
[English Abstract] سعید طالبی
چکیده (9846 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2636 دریافت)  
XML نقد مقاله:رابطه ویژگی‌های جمعیت‌شناختی اعضای هیأت‌علمی با کیفیت آموزش و یادگیری در دانشگاه‌های پیام نور فارس و علوم پزشکی شیراز ص. 1025-1028
[English Abstract] حمید صالحی نیا
چکیده (2901 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (928 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 3925