[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بانکها و نمایه نامه ها
دستور العمل های اخلاقی
راهنمای کشوری اخلاق
راهنمای عمومی اخلاق
فلوچارت های COPE
فرایند داوری و انتشار
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دوره 14، شماره 5 - ( 5-1393 )
برگشت به فهرست نسخه ها
رابطه آگاهی فراشناختی اعضای هیأتعلمی و آموزش تفکر سطح بالا به دانشجویان
ص. 383-371
حمید عبدی
،
سید ابراهیم میرشاه جعفری
،
احمدرضا نصر
،
نظام الدین قاسمی
چکیده
(4258 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1798 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [DOC]
(240 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [DOC]
(225 دریافت)
همبستگی بین درک ویژگیهای عملکرد مبتنی بر شواهد با پذیرش آن در دانشجویان کارشناسی پرستاری بر اساس مدل اشاعه نوآوری راجرز
ص. 384-392
طاهره اشک تراب
،
شهزاد پاشاییپور
،
مریم رسولی
،
حمید علوی مجد
چکیده
(4518 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1444 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(254 دریافت)
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی
ص. 393-402
حسین کریمی مونقی
،
اعظم محمدی
،
امیر رضا صالح مقدم
،
حسن غلامی
،
حسین کارشکی
،
نازنین زمانیان
چکیده
(8321 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1728 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه1 [PDF]
(437 دریافت) |
پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]
(394 دریافت)
تأثیر یک روش فعال آموزشی بر میزان تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان
ص. 403-410
سید محمد علی حسینی
،
کبری کرمی
،
لیلا عباسی
،
حسین زاهدنژاد
چکیده
(4349 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1372 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOCX]
(249 دریافت)
مروری نقادانه برمقالات تحقیقاتی کیفی در مرحله داوری مجلات: یک مطالعه کیفی توصیفی اکتشافی
ص. 411-422
مسعود بهرامی
چکیده
(6683 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1422 دریافت)
موانع رشد تفکر انتقادی در کتابخانههای دانشگاهی ازدیدگاه دانشجویان دانشگاههای علومپزشکی و خلیج فارس بوشهر
ص. 423-436
میترا باغ جنتی
،
نیلوفر معتمد
،
علی حمیدی
چکیده
(4657 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1285 دریافت)
پذیرش آموزش الکترونیکی از نظر اعضای هیأتعلمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه
ص. 437-447
سید نصرالله حسینی
،
مهدی میرزایی علویجه
،
ماری عطایی
،
فرزاد جلیلیان
،
بهزاد کرمی متین
،
لطیفه رستگار
چکیده
(4765 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1327 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(299 دریافت)
تعیین نیازهای آموزشی پرستاران اورژانس بیمارستانهای آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی با فن دلفی سال 1392
ص. 448-464
زهره سهرابی
،
سودابه لونی
،
سیمین تعاونی
چکیده
(5356 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3157 دریافت)
نقد مقاله:بهبود کیفیت گزارش مقالات مروری
ص. 465-468
مرتضی عرب زوزنی
،
ولیالله بایگی
چکیده
(4724 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1411 دریافت)
تضمین کیفیت محصولات آموزش پزشکی: یک ضرورت
ص. 469-470
رقیه گندمکار
،
عظیم میرزازاده
چکیده
(3730 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1204 دریافت)
نقد مقاله:اهمیت آلودگی دادهها در مطالعات و مقالات پزشکی
ص. 471-473
حمید صالحی نیا
چکیده
(3474 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(1166 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4269