[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 11 - ( 11-1392 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML نظرات دندانپزشکان در مورد برنامه آموزش مداوم ص. 897-806
[English Abstract] شهلا کاکوئی، فاطمه السادات سجادی، مینا شهابی نژاد، سینا کاکوئی *
چکیده (3990 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (820 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (258 دریافت)
XML پیش‌بینی خودتنظیمی دانشجویان بر اساس سبک‌های شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ص. 907-919
[English Abstract] محمدرضا آهنچیان *، سمیه بهمن آبادی، فاطمه ارفع بلوچی
چکیده (4657 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1311 دریافت)     |   پرسشنامه خودتنظیمی [DOCX]  (512 دریافت)
XML ارتباط بیمار محوری در برنامه درسی پنهان با مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پزشکی ص. 920-930
[English Abstract] مهناز جلال وندی *، محمدرضا سهرابی، اختر جمالی، علی تقی پورظهیر
چکیده (4689 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1002 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (287 دریافت)
XML اثر ارزشیابی تکوینی و ارائه بازخورد بر مهارت تفسیر الکتروکاردیوگرام در دستیاران تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ص. 931-941
[English Abstract] اعظم نوری فروتقه، شهرام یزدانی، مهنوش فروغی، سید احمد رئیس السادات *، یداله محرابی، مرتضی صافی، فتحیه مرتضوی، شهلا رودپیما
چکیده (4569 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (949 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (277 دریافت)
XML روانسنجی “مقیاس حس خودکارآمدی مدرس” ص. 942-949
[English Abstract] عزیز شمسی *، فریده یغمایی، فرید زایری
چکیده (4016 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1068 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (313 دریافت)
XML اثربخشی لاگ‌بوک کارآموزی از دیدگاه دانشجویان و اساتید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تلفیق دو روش کمی و کیفی ص. 950-959
[English Abstract] زهرا موفقی *، علی شعیبی، علی بهاری، محمد خواجه دلویی
چکیده (4469 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (951 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (246 دریافت)
XML تأثیر آموزش بر آگاهی مددجویان HCVمثبت از بیماری هپاتیت C ص. 960-968
[English Abstract] عبداله رضایی دهاقانی، حبیب‌اله حسینی *، مهین بندری، بهروز عطایی، فاطمه عبدی
چکیده (3658 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (767 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [DOCX]  (271 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [DOCX]  (299 دریافت)
XML تأثیر برنامه آموزشی نقشه مفهومی بر تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری بالینی پرستاران بخش مراقبت ویژه نوزادان ص. 969-978
[English Abstract] شکوفه جودت، طیبه خزاعی *، غلامرضا شریف‌زاده، طاهره خزاعی
چکیده (4971 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1122 دریافت)     |   پرسنامه مطالعه [DOC]  (270 دریافت)
XML نقش برخی از عوامل زمینه‌ای در آشنایی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات توسط اعضای هیأت‌علمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 979-988
[English Abstract] نیکو یمانی، کبری صالحی، نیر سادات مصطفوی، مهسا شکور *
چکیده (3248 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1107 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (731 دریافت)
XML یادگیری و یاددهی تأملی: مطالعه مروری ص. 989-998
[English Abstract] فریبا حقانی، سهیلا جعفری میانایی *، مریم احسانی
چکیده (4758 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1162 دریافت)  
XML راه‌اندازی شبکه مجازی توسعه آموزش و همکاری‌های بین حرفه‌ای ص. 999-1000
[English Abstract] علیرضا ایرج پور *، موسی علوی
چکیده (4479 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (10622 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.075 seconds with 995 queries by yektaweb 3509