[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 6 - ( 6-1392 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML میزان یادگیری دانشجویان توان‌بخشی از درس نورولوژی در روش سخنرانی و یادگیری مبتنی بر تیم (TBL) ص. 448-456
[English Abstract] زهرا جعفری
چکیده (9204 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1533 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (647 دریافت)
XML چند بار انجام تزریق عضلانی و برقراری خط وریدی برای یادگیری لازم است؟ تدوین استاندارد بر اساس منحنی یادگیری ص. 457-469
[English Abstract] خیزران میری، جواد ملک زاده، نیره داودی، سیدرضا مظلوم
چکیده (6985 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1874 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (302 دریافت)
XML نیازهای آموزشی پزشکان عمومی داوطلب در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع ص. 470-479
[English Abstract] اطهر امید، نیکو یمانی، کمال حیدری، طاهره مقدسی، عارفه موسوی
چکیده (8268 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1696 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (350 دریافت)
XML دیدگاه دانشجویان پرستاری در مورد حمایت و نظارت واقعی و مورد انتظار در محیط‌های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1390 ص. 480-488
[English Abstract] وحید پاک پور، صدیقه سلیمی، محمد مقصودی، سمیرا دودانگه
چکیده (6365 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1511 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (336 دریافت)
XML رابطه رضایت از رشته تحصیلی با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک ص. 489-497
[English Abstract] زهره عنبری، حمیدرضا جمیلیان، محمد رفیعی، مهین قمی، زهرا مسلمی
چکیده (9804 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (3354 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (1519 دریافت)
XML گرایش به تفکر انتقادی و ارتباط آن با عزت‌نفس در دانشجویان پزشکی دوره پیش بالینی و بالینی ص. 498-508
[English Abstract] پروین عباسی، ویدا سپاهی، احمد خشای، شیرین ایران فر، مهنوش تیماره
چکیده (6962 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1776 دریافت)     |   پرسشنامه کوپراسمیت [PDF]  (505 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه(كاليفرنيا) [PDF]  (504 دریافت)   |   attachement [DOCX]  (144 دریافت)
XML وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ص. 509-518
[English Abstract] سکینه محبی امین، حسین جعفری ثانی، محمود سعیدی رضوانی، امیر امین یزدی
چکیده (6264 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1589 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOCX]  (402 دریافت)
XML مدل‌یابی معادلات ساختاری در پژوهش‌های مرتبط با آموزش علوم سلامت: معرفی روش و کاربرد آن ص. 519-530
[English Abstract] موسی علوی
چکیده (7195 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (24464 دریافت)  
XML نقد مقاله:مقایسه تأثیر به‌کارگیری روش‌های ارزشیابی DOPS وMini-CEX با روش سنتی بر مهارت‌های بالینی دانشجویان پرستاری: یک مطالعه تجربی تصادفی شده ص. 531-534
[English Abstract] حمید صالحی نیا
چکیده (8296 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2132 دریافت)  
XML نقد مقاله: موانع انجام فعالیت‌های پژوهشی دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ص. 535-537
[English Abstract] سید علیرضا جوادی‌نیا
چکیده (6276 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1729 دریافت)  
XML نکاتی در باب استفاده از روش تحلیل مسیر در پژوهش‌های حوزه آموزش علوم پزشکی نقدی بر مقاله: "ارتباط هوش معنوی با اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری و مامایی: کاربرد تحلیل مسیر" ص. 538-540
[English Abstract] موسی علوی
چکیده (6719 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (2075 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 3921