[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 13، شماره 3 - ( 3-1392 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسه مدل‌های کلاسیک و خصیصه مکنون در ارزیابی آزمون‌های تخصصی ورود به دوره‌های کارورزی رشته پزشکی ص. 167-178
[English Abstract] هادی عباسی *، محمدرضا فلسفی‌نژاد، علی دلاور، نورعلی فرخی، محمدعلی محققی
چکیده (5562 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1162 دریافت)  
XML جایگاه نظارت بالینی در آموزش پرستاران: مروری بر تعاریف و مدل‌ها ص. 179-187
[English Abstract] خدیجه نصیریانی *، طاهره سلیمی، حمیده دهقانی
چکیده (7142 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1465 دریافت)  
XML ارزیابی نقش عوامل مؤثر در طراحی الگوی منظم آموزشی بر یادگیری از دیدگاه دانشجویان علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی فسا ص. 190-200
[English Abstract] زهره ماکولاتی *، مجید نقدی، محمدمهدی نقی زاده جهرمی، محبوبه بهار
چکیده (7447 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1533 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (420 دریافت)
XML مقایسه برنامه کورسی با برنامه ترمی ارائه دروس‎‎فیزیوپاتولوژی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ص. 201-211
[English Abstract] مجید ولیزاده، نورالدین موسوی نسب، اکرم احمدی، علی رستمی *
چکیده (5761 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (994 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (324 دریافت)
XML آزمون مشاهده مستقیم مهارت‌های عملی(DOPS) دانشجویان در بخش دندانپزشکی ترمیمی ؛ بررسی مزایا و معایب از دیدگاه دانشجویان ص. 212-220
[English Abstract] مجید اکبری *، رضا محولاتی شمس آبادی
چکیده (7783 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1903 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه1 [DOC]  (393 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه2 [DOC]  (348 دریافت)
XML موانع اثربخشی آموزش خودمدیریتی دیابت ص. 221-232
[English Abstract] پروانه اباذری، زهره ونکی *، عیسی محمدی، مسعود امینی
چکیده (7305 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1508 دریافت)  
XML کارایی درونی و اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره دکترای حرفه‌ای پزشکی از دیدگاه دانشجویان، دانش‌آموختگان و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ص. 233-243
[English Abstract] مهدی محمدی *، رضا ناصری جهرمی، هاجر معینی شهرکی، نفیسه مهربانیان
چکیده (6812 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1352 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [DOC]  (428 دریافت)
XML استفاده پرستاران و دانشجویان پرستاری از منابع اطلاعاتی برای تصمیم-گیری بالینی، و موانع آن بعد از آموزش فناوری اطلاعات ص. 244-253
[English Abstract] مهدی کاهویی، حسن بابامحمدی *، سهیلا سادات قضوی شریعت پناهی
چکیده (5509 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1470 دریافت)  
XML آیا نتایج مطالعات مداخله‌ای همیشه مطمئن و قابل تعمیم به سایر گروه ها می باشد؟ ص. 254-256
[English Abstract] حمید صالحی نیا *، سعید دشتی
چکیده (4244 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1051 دریافت)  
XML آموزش ادغام یافته آناتومی کاربردی در دوره اکسترنی بخش ارتوپدی برای دانشجویان پزشکی: گزارش یک تجربه ص. 257-259
[English Abstract] محمد هادی نورایی، روشنک ابوترابی، مریم آویژگان *
چکیده (4964 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (1023 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 972 queries by yektaweb 3600