مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
شنبه 28 تیر 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
بانکها و نمایه نامه ها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
آخرین شماره
کلیه شمارههای مجله
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
فرم ارسال مقاله
راهنمای ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
تعهدات نویسنده
فرایند ارزیابی و تعهدات مجله
چگونگی رفرنس نویسی
صفحه عنوان
دستور العمل های اخلاقی
برای داوران
راهنمای داوران
فرایند داوری و انتشار
تسهیلات پایگاه
جستجو در پایگاه
صفحه برترینهای پایگاه
تماس با ما
اطلاعات تماس
دوره 11، شماره 6 - ( 10-1390 )
عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر مبنای مدل پذیرش فناوری
ص. 673-664
اباصلت خراسانی
*
،
جمال عبدالملکی
،
حسین زاهدی
چکیده
(28484 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(5202 دریافت)
|
پرسشنامه مطالعه [DOC]
(1117 دریافت)
الزامات ارزیابی اثربخش در نظام آموزش پرستاری؛ یک مطالعه کیفی
ص. 663-648
مسعود خداویسی
،
مهرنوش پازارگادی
*
،
فریده یغمائی
،
حمید علوی مجد
چکیده
(15805 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3172 دریافت)
تجربه یادگیری بالینی دانشجویان پزشکی: یک مطالعه کیفی
ص. 647-635
حسین کریمی مونقی
*
،
اکبر درخشان
،
محمد خواجه دلویی
،
مرضیه دشتی رحمت آبادی
،
طاهره بینقی
چکیده
(15071 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3241 دریافت)
تبیین تجارب پرستاران در زمینه موانع و تسهیلکنندههای آموزش به بیمار
ص. 634-620
امیر واحدیان عظیمی
،
فاطمه الحانی
*
،
کوثر هدایت
چکیده
(17520 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3655 دریافت)
تأثیر یک بر نامه آموزشی خودمراقبتی بر آگاهی و عملکرد بیماران مبتلا به نارسایی قلب
ص. 619-609
پروین منگلیان شهربابکی
*
،
ژاسمن شاه نظری
،
محمد محمودی
،
جمیله فرخ زادیان
چکیده
(14313 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2894 دریافت)
|
پرسشنامه و چک لیست [DOC]
(1009 دریافت)
عوامل مؤثر بر انتخاب رشته در دانشجویان پرستاری تازه وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمان
ص. 608-600
عباس عباس زاده
،
فریبا برهانی
،
محدثه محسن پور
*
چکیده
(14131 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2729 دریافت)
|
ابزار مورد استفاده [DOC]
(735 دریافت)
نقش راهکارهای نوین آموزشی در کاهش خطاهای تجویز داروهای وریدی- یک مطالعه کارآزمایی بالینی غیر تصادفی شده
ص. 599-590
نسرین شریفی
*
،
عباس علی پور
،
خدیجه رنجبر
چکیده
(14580 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2462 دریافت)
سبکهای یادگیری دانشجویان پزشکی دانشکاه علوم پزشکی بیرجند بر اساس مدل وارک
ص. 589-584
سید علی رضا جوادی نیا
*
،
غلام رضا شریف زاده
،
محمدرضا عابدینی
،
محمد مهدی خالصی
،
مرتضی عرفانیان
چکیده
(16329 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(3468 دریافت)
|
تست وارك به زبان فارسي [DOC]
(1459 دریافت)
تأثیر مشاوره حمایتی برای دانشجویان با پیشرفت تحصیلی ضعیف
ص. 583-582
جواد گل میرزایی
،
حمیدرضا محبوبی
،
طاهره خورگوئی
*
چکیده
(10724 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2443 دریافت)
مقایسه دو روش مباحثه و سخنرانی درمیزان یادگیری دانشجویان مقطع دکترای تخصصی علوم تشریح
ص. 581-580
شهناز رضوی
*
،
مریم آویژگان
چکیده
(10642 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2287 دریافت)
عوامل تسهیلگر و ممانعتکننده در استفاده از روش یادگیری از همتایان در آموزش بالین از دیدگاه دانشجویان پرستاری
ص. 579-569
مریم روانی پور
،
فرحناز کمالی
،
مسعود بحرینی
،
حکیمه واحدپرست
*
چکیده
(17360 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2734 دریافت)
ساز و کارهای جلب مشارکت پرستاران در آموزش بالینی از دیدگاه مدیران، مدرسین پرستاری و پرستاران بالینی
ص. 568-554
فاطمه حشمتی نبوی
،
زهره ونکی
*
،
عیسی محمدی
چکیده
(15749 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(2299 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS