[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بانکها و نمایه نامه ها ::
دستور العمل های اخلاقی::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
AWT IMAGE
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS جلد 18 - ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML آموزش دانشجویان پزشکی: مقایسه دو روش آموزش مبتنی بر کامپیوتر و سخنرانی ص. 1-7
[English Abstract] پیمان متقی ، آرش نجیمی
چکیده (2994 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (837 دریافت)  
XML رباتی که در آزمون پزشکی قبول شد! ص. 8-9
[English Abstract] سیده زهرا نهاردانی
چکیده (1983 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (441 دریافت)  
XML یک چالش جدی برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ نیاز سنجی رشته مقاطع علوم پزشکی در کشور ص. 10-11
[English Abstract] اسماعیل اکبری
چکیده (2052 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (552 دریافت)  
XML رابطه اکتشافی بین عقاید معرفت‌شناختی و یادگیری خودراهبر در بین دانشجویان پرستاری ص. 12-24
[English Abstract] محمدعلی نادی ، نزهت الزمان مشفقی ، مرتضی امینی
چکیده (2196 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (728 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (296 دریافت)
XML مدل علی روابط سبک‌های مدیریت کلاس با بهزیستی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایه‌های روان‌شناختی ص. 25-38
[English Abstract] احمد رستگار ، محمد حسن صیف، راحله مالکی
چکیده (2554 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (619 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (445 دریافت)
XML تأثیر به‌کارگیری روش آموزشی کلاس درس معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری ص. 39-48
[English Abstract] شادی دهقان زاده ، فاطمه جعفرآقایی، حمید خردادی آستانه
چکیده (2721 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (773 دریافت)  
XML خودکارآمدی پژوهش و خودکارآمدی تصمیم‌گیری حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ ارائه یک مدل تبیینی ص. 49-59
[English Abstract] مریم شفیعی ، قاسم سلیمی، مهدی محمدی ، زینب مختاری
چکیده (2397 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (472 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (345 دریافت)
XML ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی ص. 60-69
[English Abstract] کوروش محمدی، علی محمد رضایی ، محمد علی محمدی فر، سیاوش طالع‌پسند
چکیده (2333 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (541 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه 1 [PDF]  (266 دریافت)   |   پرسشنامه مطالعه 2 [PDF]  (247 دریافت)
XML تأثیر ارزشیابی به روش آسکی بر یادگیری، رضایت و اضطراب امتحان در دانشجویان پرستاری: مطالعه‌ی مروری ص. 70-83
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، ملیحه یزدانی
چکیده (1794 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (467 دریافت)  
XML اولویت‌بندی ابعاد استقلال دانشگاهی از دیدگاه خبرگان دانشگاهی ص. 84-93
[English Abstract] طاهره آقامیرزایی محلی، خدیجه بریمانی، جمیله آقاتبار رودباری، وحید فلاح
چکیده (1767 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (370 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (210 دریافت)
XML تجربه‌های متخصصین پزشکی در ارتباط با تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار اخلاقی ص. 94-105
[English Abstract] اطهر امید ، نیکو یمانی، فرحناز کمالی
چکیده (1762 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (327 دریافت)  
XML آیا می‌توان از آزمون پازل جامع (CIP) در سنجش استدلال بالینی دانشجویان پرستاری استفاده کرد؟ ص. 106-108
[English Abstract] علی اصغر جسمی، لیلا جویباری ، اکرم ثناگو
چکیده (1420 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (339 دریافت)  
XML تعریف تحلیلی مفهوم "صلاحیت" ص. 109-116
[English Abstract] شهرام یزدانی ، سمیه اکبری فارمد ، آرزو فرج پور
چکیده (1599 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (506 دریافت)  
XML مطالعه تأثیر آموزش مهارت‌های دیالوژیکی به اعضای هیأت‌علمی بر عملکرد تدریس اثربخش آنها ص. 117-129
[English Abstract] حسن اسلامیان ، سید ابراهیم میرشاه جعفری، محمدرضا نیستانی
چکیده (1431 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (268 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (193 دریافت)
XML گزارش تجربه ایجاد شبکه همکاری و هم‌افزایی علمی و آموزشی بین ایران و افغانستان برای توسعه آموزش پزشکی: تجربه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 130-133
[English Abstract] احمد آموزشی ، کاظم قائمی، فرشید عابدی، نرگس حکمتی، مهیار محمدی فر، محمود گنجی فرد، فاطمه مهدی زاده، زهرا آموزشی
چکیده (1204 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (323 دریافت)  
XML برنامه درسی زبان تخصصی دانشکده پزشکی از دیدگاه دانشجویان و اساتید ص. 134-144
[English Abstract] رضا ترابی ، احمد معین زاده ، داریوش نژادانصاری
چکیده (1437 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (273 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (229 دریافت)
XML تحلیل تأثیر ابعاد مدل ویژگی‌های شغلی در ایجاد و توسعه انگیزش شغلی اعضای هیأت‌علمی ص. 145-155
[English Abstract] عباس ثابت، حسین یدالهی خالص، سعید رازقی
چکیده (1202 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (278 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (220 دریافت)
XML خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ص. 156-163
[English Abstract] محمدرضا میری ، حمید صالحی نیا، مریم بهلگردی، اسما طیوری، امیر طیوری
چکیده (1366 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (300 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (262 دریافت)
XML عرصه‌های آموزش بالینی گروه‌های بزرگ از دیدگاه کارآموزان پزشکی عمومی دانشکده‌ی پزشکی اصفهان ص. 164-175
[English Abstract] علی طالبی، مریم آویژگان ، محسن میدانی
چکیده (1353 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (237 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (230 دریافت)
XML سبک‌های یادگیری دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی براساس پرسشنامه وارک (VARK) ص. 176-182
[English Abstract] معصومه مهدی پور ، حامد مرتضوی، جواد یزدانی، سمیه داستان پور، مهشید نامداری، مینا مرادی
چکیده (1361 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (366 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (271 دریافت)
XML ساختار گزارش صبحگاهی در گروه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اساس استانداردهای ملی موقعیت‌های آموزش بالینی ص. 183-191
[English Abstract] فیروزه مجیدی ، افسانه ملک‌پور، مجید شیرانی، معصومه معزی، نجمه مجیدی
چکیده (1116 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (260 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (224 دریافت)
XML ارزیابی برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی از دیدگاه دانش‌آموختگان رشته در راستای آموزش پاسخ‌گو ص. 192-203
[English Abstract] سمیه حسینی راد ، لیلا معصومی، حسین وکیلی مفرد
چکیده (1156 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (213 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (203 دریافت)
XML رابطه روش تدریس کاوشگری با روحیه پژوهشگری در بین دانشجویان رشته پرستاری ص. 204-213
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، صدیقه محمدزاده، سریه علیپور
چکیده (1194 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (309 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (216 دریافت)
XML ضرورت بازبینی درس ویروس‌شناسی از دیدگاه دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم آزمایشگاهی ص. 214-224
[English Abstract] فرانک خلجی مقیم ، امیر صادقی، هما خجسته فر، فاطمه فدائی، محمد ابراهیم غفاری، فرید عزیزی جلیلیان
چکیده (1155 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (203 دریافت)  
XML ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید در اوایل ترم و تأثیر آن بر نتایج ارزشیابی اساتید در پایان ترم ص. 225-233
[English Abstract] هایده هورسان ، رزا هورسان ، سولماز روشندل، مهراندخت نکاوند
چکیده (1072 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (243 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (207 دریافت)
XML کیفیت خدمات آموزشی دانشکده داروسازی اصفهان از دیدگاه دانشجویان ص. 234-242
[English Abstract] سجاد اسماعیلی ، سینا مقصودی، محمود اعتباری
چکیده (983 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (227 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (223 دریافت)
XML عوامل مؤثر بر غیبت از کلاس درس از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ص. 243-256
[English Abstract] عظیم میرزازاده ، مهدی امینیان، مریم علیزاده ، عرفان صاحبالزمانی، شیما سبزی علی آبادی
چکیده (1188 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (207 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (227 دریافت)
XML معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان و میزان کاربست آن در فرایند آموزشی ص. 257-268
[English Abstract] داود طهماسب‌زاده شیخلار ، اسکندر فتحی‌آذر، وحیده جعفریان، ملیکا همراه‌زاده، قاسم زیلابی
چکیده (1052 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (283 دریافت)  
XML آیا حرفه‌ای‌گرایی در پزشکی را می‌توان آموزش داد؟ مروری بر متون ص. 269-281
[English Abstract] شهناز شوشتری زاده ، علیرضا یوسفی ، نرگس کشتی آرای
چکیده (1049 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (237 دریافت)  
XML تأثیر روش‌های شناختی-رفتاری و وجودی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان پرستاری ص. 282-291
[English Abstract] حسین قمری گیوی ، رقیه علی زاده، آرزو مجرد
چکیده (1155 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (251 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (218 دریافت)
XML رابطه‌ی بین عوامل استرس‌زای دانشجویی و تعلل‌ورزی در دانشجویان ساکن خوابگاه ص. 292-299
[English Abstract] بیرام بی بی بیات ، حمید صالحی نیا
چکیده (977 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (190 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (208 دریافت)
XML نگرش دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز نسبت به یادگیری مادام‌العمر ص. 300-309
[English Abstract] فیروز محمودی ، کریمه آزرمی
چکیده (955 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (189 دریافت)  
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد پیامدهای یادگیری و انگیزشی استفاده از بیمار واقعی به‌جای سناریوی کتبی ص. 310-318
[English Abstract] سمیرا آل‌سعیدی ، سمیرا رجایی، سعیدرضا مهرپور، مریم علیزاده
چکیده (966 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (182 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (172 دریافت)
XML استفاده از فرمول کوکران برای بررسی معناداری قبولی یا مردودی دانشجویان ص. 319-321
[English Abstract] خاطره عنبری ، سیّدامیریاسین احمدی ، سبحان رضائیان، توماج سابوته، راضیه شیرزادگان، نجمه پیرزاد روزبهانی
چکیده (931 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (282 دریافت)  
XML یادگیری ترکیبی و کلاس معکوس راه‌کاری برای کارآفرینی سلامت ص. 322-323
[English Abstract] رضا سپهوند ، سید علی حزنی
چکیده (911 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (248 دریافت)  
XML ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ص. 324-332
[English Abstract] زینب همتی ، علیرضا ایرج پور، مریم اله بخشیان، مریم ورزش نژاد، مهشید عبدی شهشهانی
چکیده (781 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (164 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (143 دریافت)
XML دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به معرفی توانمندی‌های مورد انتظار در برنامه درسی مبتنی بر پیامد ص. 333-344
[English Abstract] محبوبه خباز مافی نژاد ، عظیم میرزازاده ، بردیا خسروی، مریم علیزاده
چکیده (718 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (128 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (149 دریافت)
XML مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران گروه‌های آموزشی علوم پزشکی: مرور سیستماتیک و فرا تحلیل مطالعات ص. 345-352
[English Abstract] ماندانا جوانک ، خدایار ابیلی، جواد پورکریمی، سید کامران سلطانی عربشاهی
(621 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (126 دریافت)  
XML رویکردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی: مطالعه طولی ص. 353-361
[English Abstract] محمدرضا یزدانخواه‌فرد ، سحر غلامی باروقی ، مسعود بحرینی، کامران میرزایی
چکیده (724 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (116 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (143 دریافت)
XML بازده اقتصادی مورد انتظار دانشجویان پزشکی از تحصیل دوره پزشکی عمومی و دوره تخصص پزشکی ص. 362-371
[English Abstract] مریم معینی ، مسیح صبوری، زهرا محمدی خشویی
چکیده (762 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (102 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (140 دریافت)
XML نقدی بر مقاله"ارزیابی مدل ساختاری رابطه عملکرد خانواده و بدرفتاری والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان: نقش میانجی کفایت اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی" ص. 372-373
[English Abstract] محسن ادیب حاج باقری ، عفت امین الرعایایی
چکیده (660 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (114 دریافت)  
XML تأثیر شبیه‌سازی محیط اتاق عمل بر میزان اضطراب پنهان دانشجویان در طی کارآموزی در اتاق عمل ص. 374-381
[English Abstract] عباسعلی ابراهیمیان ، فاطمه کوهساریان ، نفیسه رضوانی
چکیده (744 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (116 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (139 دریافت)
XML میزان مواجهات کارآموزان پزشکی با مهارت‌های بالینی مورد انتظار و مقایسه با حداقل‌های تعیین شده ص. 382-392
[English Abstract] امید یقینی ، نیکو یمانی، سعیده دریازاده، مهدی برزگر، علی صادقی
چکیده (678 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (116 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (152 دریافت)
XML آینده‌نگاری ضرورتی اساسی برای تحقق مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی ص. 393-394
[English Abstract] ماندانا صاحب زاده
چکیده (517 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (113 دریافت)  
XML تأثیر عملکرد‌های آموزشی در روند اجتماعی شدن حرفه‌ای دانشجویان پرستاری: یک مطالعه مروری ص. 395-407
[English Abstract] فریبا حسین زادگان ، مولود رادفر ، سعدی میهن دوست
چکیده (628 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (100 دریافت)  
XML تبیین دیدگاه دستیاران روانپزشکی در مورد آزمایشگاه مداخلات ابزاری در روانپزشکی: یک مطالعه‌ی کیفی ص. 408-416
[English Abstract] مصطفی نجفی ، فریبا جوکار ، رویا ملاباشی، مهسا وهمن
چکیده (714 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (103 دریافت)  
XML نقش جنسیت و رشته تحصیلی در نمرات شرکت‌کنندگان در آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (MHLE) ص. 409-424
[English Abstract] مجتبی کرباسی ، حسین براتی ، منیژه یوحنایی
چکیده (588 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (88 دریافت)  
XML ارزشیابی برنامه‌های توانمندسازی اعضای هیأت‌علمی در آموزش علوم پزشکی: مطالعه مروری ص. 425-435
[English Abstract] مهلا سلاجقه ، عظیم میرزازاده، رقیه گندمکار
چکیده (550 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (108 دریافت)  
XML ارائه مدلی برای ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی ص. 436-447
[English Abstract] مهراندخت نکاوند ، پریوش جعفری ، حمید رضا آراسته
چکیده (478 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (77 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (99 دریافت)
XML نیازهای آموزشی دانشجویان پرستاری جهت کار در مراکز مشاوره و درمان تخصصی اعتیاد ص. 448-459
[English Abstract] حبیب‌اله رضایی ، فردوسی رحیمی، نیکو یمانی
چکیده (360 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (59 دریافت)  
XML تفکر در سطوح بالا: رویکرد ضروری در آموزش پرستاری ص. 460-461
[English Abstract] فرشته عراقیان مجرد ، اکرم ثناگو ، لیلا جویباری
چکیده (287 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (51 دریافت)  
XML به‌کارگیری مخازن سازمانی راهبردی برای ارتقای علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ص. 462-463
[English Abstract] میثم داستانی
چکیده (273 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (48 دریافت)  
XML تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه عوامل تنش‌زای دانشجویان علوم پزشکی ص. 464-476
[English Abstract] مریم مریدی ، گیتی ازگلی، نورالسادات کریمان، عباس عبادی
چکیده (307 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (54 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (69 دریافت)
XML رتبه‌بندی و مقایسه دانشگاه‌های استان مازندران در زمینه‌ی کارآفرینی دانشگاهی ص. 477-485
[English Abstract] حسین صمدی میارکلائی ، حمزه صمدی میارکلائی
چکیده (317 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (49 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (68 دریافت)
XML آموزش مبتنی بر شبیه‌سازی در اتاق عمل: مطالعه مروری ص. 486-495
[English Abstract] مینا امیری ، زهرا خادمیان
چکیده (267 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (45 دریافت)  
XML تجارب دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید اتاق عمل از برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل: یک مطالعه کیفی ص. 496-507
[English Abstract] سلیمان احمدی ، لیلا ساداتی ، زهرا طیبی
چکیده (241 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (38 دریافت)  
XML نقش شبکه‌های اجتماعی بر اثربخشی آموزش حرفه‌ای پرستاران ص. 508-516
[English Abstract] وجیهه ظهورپرونده ، محمد اسدی
چکیده (141 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (19 دریافت)     |   پرسشنامه مطالعه [PDF]  (27 دریافت)
XML ﺗﺠﺎرب اعضای هیأت‌علمی طب اورژانس از آموزش در محیط بالینی: مطالعه کیفی ص. 517-528
[English Abstract] مهدی باقری ، اطهر امید ، محمود کهن
چکیده (175 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (25 دریافت)  
XML کلاس درس سنتی را فراموش کنیم: از رویکردهای مبتنی بر تکنولوژی صحیح استفاده کنیم ص. 529-530
[English Abstract] لیلی مصلی نژاد ، سعید عبداللهی فرد
چکیده (126 مشاهده)   |   Abstract   |   متن کامل (PDF) (16 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.19 seconds with 206 queries by YEKTAWEB 3855