دوره 1، شماره 1 - ( بهار 1379 )                   جلد 1 شماره 1 صفحات 19-15 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


چکیده:   (33769 مشاهده)
کیفیت در مدیریت، امروزه از منظر دریافت کنندگان خدمات تعریف می شود و بهبود کیفیت مستلزم ایجاد ابزارهای مناسب برای مسوولیت پذیری و پاسخگویی سیستم بهداشتی – درمانی در قبال خواستهای رو به افزایش مشتریان است.به نظر می رسد با شتاب فراوانی که تغییرات در نظام ارایه خدمات بهداشتی – درمانی دارد، برای روزآمد کردن اطلاعات پایوران نظام ارایه خدمات بهداشتی – درمانی، چاره ای جز گسترش آموزش مداوم و کارآمدسازی سیستم آموزش مداوم وجود ندارد. این مقاله با معرفی ابعاد خدمات کیفی در نظام بهداشتی – درمانی بر نقش محوری آموزش مداوم در افزایش و بهبود کیفیت خدمات اشاره می کند و آن را بستری مناسب برای ارتقا کیفیت معرفی می نماید.
متن کامل [PDF 182 kb]   (4823 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی اصیل |
دریافت: 1385/6/15 | انتشار: 1379/3/26 | انتشار الکترونیک: 1379/3/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.