[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 11، شماره 5 - ( 9-1390 ) ::
جلد 11 شماره 5 صفحات 539-540 برگشت به فهرست نسخه ها
اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید
آسیه مبارکی، زینت محبی نوبندگانی* ، فاطمه محمودی، معصومه رامبد، صدیقه منتصری
مربی کارشناس ارشد پرستاری, دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س), دانشگاه علوم پزشکی شیراز, شیراز, ایران. ، mohebbi04@yahoo.com
چکیده:   (5012 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 210 kb]   (1334 دریافت)    
نوع مطالعه: نامه علمی | موضوع مقاله: آموزش باليني
دریافت: ۱۳۸۹/۲/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۰/۵/۱۸
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mobaraki A, Mohebbi Nobandegani Z, Mahmoudi F, Rambod M, Montaseri S. The Importance of Implementing Clinical Lesson Plans, and Related Obstacles According to the Instructors. Iranian Journal of Medical Education. 2011; 11 (5) :539-540
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-1116-fa.html

مبارکی آسیه، محبی نوبندگانی زینت، محمودی فاطمه، رامبد معصومه، منتصری صدیقه. اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1390; 11 (5) :539-540

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-1116-fa.html



دوره 11، شماره 5 - ( 9-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 3752