[صفحه اصلی ]   [Archive]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: جلد 2 - ::
جلد 2 - صفحات 33-33 برگشت به فهرست نسخه ها
ارزیابی نظرات مشمولین آموزش مداوم نسبت به برنامه های باز آموزی پنج ساله دوم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
اصغر کنعانی، فریدون پوردانش، علی کامکار، علی عباسی، مسعود مؤمنی
چکیده:   (17973 مشاهده)
مؤسسه. دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مقدمه. امروز آموزش مداوم بعنوان یک ضرورت درجهان مطرح می باشدوحدودیک دهه ازاجرای آن در کشورمامی گذرد یکی از راههای تعیین نیازهای اموزشی فارغ التحصیلان کسب نظریات ایشان در مورد ابعاد گوناگون فعالیت حرفه ای می باشد.باتوجه به ضرورت بازنگری مستمردربرنامه های آموزش مداوم این مطالعه درراستا ارزشیابی برنامه های آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام گردید . روشها. پژوهش مذکور بصورت توصیفی مقطعی بوده و ابزار گردآوری اطلاعات ، پرسشنامه نظر خواهی از شرکت کنندگان بوده است که بین 581 نفر توزیع گردید و در نهایت با خارج کردن پرسشنامه های مخدوس با استفاده از نرم افزارSPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . یافته ها. از 581نفر شرکت کننده14% زن و86% مرد بوده اند میانگین سنی شرکت کنندگان به ترتیب 30 سال و 39 سال بوده است . آنالیز اطلاعات در ارتباط با میزان دست یابی به اهداف نشان می دهد که 60% محل برگزاری برنامه های بازآموزی ،74% میزان امتیاز تعلق گرفته شده ، 51% متناسب بودن محتوای برنامه ها با نیاز سنجی شغلی، 60% شیوه اجرا ،و70% محتوای علمی برنامه ها را افراد شرکت کننده خوب و بسیار خوب ارزیابی نموده اند . نتیجه. این پژوهش مبین موثر بودن برنامه های آموزش مداوم پزشکی است . آدرس. مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی, دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد, یاسوج.
متن کامل [PDF 17 kb]   (2228 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی اصیل |
دریافت: ۱۳۸۶/۳/۶
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Kanani A, Pourdanesh F, Kamkar A, Abbasi A, Momeni M. Evaluation of conscript's opinion about Continuous Medical Teaching through 5th educational program of country`s medical science.. Iranian Journal of Medical Education. 2002; 2 :33-33
URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-511-fa.html

کنعانی اصغر، پوردانش فریدون، کامکار علی، عباسی علی، مؤمنی مسعود. ارزیابی نظرات مشمولین آموزش مداوم نسبت به برنامه های باز آموزی پنج ساله دوم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی. 1381; 2 () :33-33

URL: http://ijme.mui.ac.ir/article-1-511-fa.html



جلد 2 - برگشت به فهرست نسخه ها
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی Iranian Journal of Medical Education
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3921